Jak reklamovat zboží
Reklamace zboží
Produkt koupený u nás přestal fungovat nebo se zničil, aniž byste za to mohli? V takovém případě ho můžete reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Jak zboží reklamovat?
- V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
- Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné, vlhké nebo jinak hygienicky závadné.
- Vytiskněte si Reklamační protokol RVC 2_2, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení přibalte ke zboží.
- Zboží nám potom můžete k reklamaci předat na prodejně ve Zlíně, nebo na prodejně v Popradu. A nebo nám ho zašlete (nejlépe Zásilkovnou, prodejna Trim, K pasekám 92, 76001 Zlín) nebo PPL na adresu RVC sportswear sro Pasecká 5575, 76001 Zlín.
- Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
- Potřebujete poradit? pište na roveco@roveco.cz kopii na velkoobchod@rvc.cz