K objednávce nad 2000,- dárek za 199,- zdarma!

Jak reklamovat zboží

Reklamace zboží

Produkt koupený u nás přestal fungovat nebo se zničil, aniž byste za to mohli? V takovém případě ho můžete reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali.

Jak zboží reklamovat?

  • V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
  • Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné, vlhké nebo jinak hygienicky závadné.
  • Vytiskněte si Reklamační protokol RVC 2_2, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení přibalte ke zboží. 
  • Zboží nám potom můžete k reklamaci předat na prodejně ve Zlíně, nebo na prodejně v Popradu. A nebo nám ho zašlete (nejlépe Zásilkovnou, prodejna Trim,  K pasekám 92, 76001 Zlín) nebo PPL na adresu RVC sportswear sro Pasecká 5575, 76001 Zlín.
  • Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
  • Potřebujete poradit? pište na roveco@roveco.cz  kopii na velkoobchod@rvc.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení