Reklamace zboží
Produkt koupený u nás přestal fungovat nebo se zničil, aniž byste za to mohli? V takovém případě ho můžete reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Jak zboží reklamovat?
- V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
- Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné, vlhké nebo jinak hygienicky závadné.
- Vytiskněte si Reklamační protokol RVC 2_2, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení přibalte ke zboží.
- Zboží nám následně můžete k reklamaci poslat na adresu: RVC sportswear s.r.o., Na Výsluní 309, 760 01 Zlín. Prostřednictvím Zásilkovny (máte-li aplikaci) nám můžete zásilku poslat na výdejní místo, kde si ji vyzvedneme: Zlín – K Pasekám 93 (prodejna Trim s.r.o.) s údaji o adresátovi: RVC sportswear s.r.o., email: roveco@roveco.cz a kopií na velkoobchod@rvc.cz , tel.: +420 723 980 964. Pro zaslání přímo na adresu použijte prosím výhradně adresu našeho sídla: RVC sportswear s.r.o., Na výsluní 309, 760 01 Zlín.
- Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
- Potřebujete poradit? pište na roveco@roveco.cz kopii na velkoobchod@rvc.cz